TENNISKURSSIT KESÄLLÄ 2024

07.05.2024

Kesäkausi tuo jälleen mukanaan myös suositut aikuisten alkeiskurssit! Kurssit on tarkoitettu vasta-alkajille tai ihan vähän jo pelanneille aikuisille, jotka haluavat oppia tenniksen perusteet. Kursseilla aloitetaan aivan alkeista hyvässä seurassa ja vuosikymmenten kokemuksen omaavan valmentajan opissa, joten jos näillä tunneilla ei osuta palloon, niin ei sitten kyllä missään!

Kurssin kesto on yhteensä 6 h, ja tunnit pidetään kolmena päivänä kaksi tuntia kerrallaan. Ensimmäinen kokoontuminen on ilmoitettu, mutta loput kaksi sovitaan aina kurssilaisten kesken ensimmäisellä tunnilla. Koko kurssin hinta on 95 €/osallistuja, ja se sisältää valmennuksen, kenttämaksut, lainamailan ja pallot. Summa maksetaan ennen kurssin ensimmäistä tuntia Luuniemen tenniskeskuksen kioskin kassalle kortilla tai käteisellä.

Kesän 2024 kurssiaikataulu on seuraava:

1. alkeiskurssi vk 23, ensimmäinen tunti ma 3.6. klo 18–20

2. alkeiskurssi vk 24, ensimmäinen tunti ma 10.6. klo 18–20

3. alkeiskurssi vk 25, ensimmäinen tunti ma 17.6. klo 18–20

4. alkeiskurssi vk 27, ensimmäinen tunti 1.7. klo 18–20.

Ilmoittaudu mukaan sähköpostilla info@iisalmentennisseura.fi. Kerro viestissä nimesi, puhelinnumerosi ja se kurssi, jolle haluat osallistua. Ilmoittautuminen päättyy aina jokaista kurssia edeltävänä perjantaina klo 21.

Tennisvarusteiksi kurssille käy sään mukainen urheiluvaatetus, vesipullo ja mahdollisimman sileäpohjaiset lenkkarit/tenniskengät. Huomaathan, että tenniskentän punainen massa voi vähän värjätä vaaleita kenkiä tai vaatteita.

Sateet voivat vaikuttaa kurssien aikatauluihin, mutta niistä pyritään tiedottamaan kurssilaisia aina mahdollisimman pian.

Lisätiedot info@iisalmentennisseura.fi, @iisalmentennisseura Instagramissa ja Facebookissa sekä 0440 816 591.

Tervetuloa tutustumaan tenniksen maailmaan ja aloittamaan uusi, vauhdikas harrastus!